Asia no Yoru ~Perfume~

October 1, 2009

Keito Make Us Feel Better! No New Album On The 15th

Filed under: Hey! Say! JUMP — amaiyume @ 4:56 am
Tags:

Keito Flower

So yeah, in case you didn’t already know…no new album on the 15th. Why? Well…that’s not a Wednesday…I guess we all were so excited about the idea of an album coming soon that we overlooked that little fact. So yeah…no album then…and judging from Hey! Say! JUMP’s release pattern…don’t expect anything until November basically. And they’re going on tour in December and into January I believe so basically we’re in a now or never situation. Well not “never” but if not November, then we’ll probably have to wait until next year. They should release it right before the tour so they can promote it…although they never go on like any TV shows or anything to promote albums so I don’t see what the problem is releasing it during the tour…So everyone, let’slet Keito make us feel better by his awesome smile!! Credits to loveokamoto at Livejournal for the picture!!

And just because I love thinking about this kind of thing, here is what I EXPECT / DEMAND be on the album.

+ All 5 Singles [Ultra Music Power, Dreams come true, Your Seed, Bouken Rider, Mayonaka no Shadow Boy]
+ Previously Known Songs [Jounetsu JUMP, Memories] [DO NOT, I repeat DO NOT include Born in The EARTH]
+ 6 New Songs [that would be fit the usual 13/14 songs on Johnny’s Album]

+ 2 Already Known Hey! Say! 7 Songs [Nounai Dance and Salsa ii na Line]
+ 2 Already Known Hey! Say! BEST Songs [Suriru and School days]
+ 1 New Hey! Say! 7 Song
+ 1 New Hey! Say! BEST Song
+ Yamada’s Solo Number [Perfume and Asia no Yoru] [yes, both]
+ Daiki’s Solo Number [Kimi to Boku no Future]
+ Kei’s Solo Number
+ Keito’s Solo Number [Babylon]
+ Takaki’s Solo Number [Kumo no Ito]
+ Hikaru’s Solo Number
+ Yabu’s Solo Number [Rain Dance over My Everything please]
+ Yuto and Chinen’s Duet [You and You]
+ NEW Ryutaro Solo Number

Okay…that looks like a LOT but it’s really that much newness to ask for…if they’re gonna stick us with a bunch of already released songs, I don’t care how awesome they are, I want some newness too…

Advertisements

16 Comments »

  1. Aww…I feel so sad now! )= We just had to get our hopes up, but it’s because we were so excited! Yeah, I want some new songs…we’ve heard the old ones plenty of time.

    Comment by Alice — October 1, 2009 @ 5:08 am | Reply

    • I know!! 😦
      True true! I don’t mind adding all the great old songs but I would very much appreciate some newness…double disc album please ^^

      Comment by amaiyume — October 1, 2009 @ 5:19 am | Reply

  2. Yeah Born in the Earth is really an awful song. Maybe it’s better live in concert or something because uh. yeah.

    Figured it was fake since you know…no tour. Although maybe a winter album since they’ll have a winter tour. Really it’s amazing that they tour so much with nothing to promote. Like KISS and Aerosmith lol.

    Comment by brandon — October 1, 2009 @ 5:49 pm | Reply

    • hahaha it is!! When Yabu, Hikaru and Daiki performed it…yeah…no thank you. I like their voices but just the song is so uninteresting 😦

      I’m gonna be soo pissed if they don’t give us a winter album. But at the same time, I won’t be surprised. I feel like Johnny is just doing a pretty bad job overall this year…especially in comparison to the awesomeness of last year.

      The only things that I really liked this year from him were:

      The incredible awesomeness that is Nakayama Yuma w/ B.I. Shadow!!!!!!!!!!
      Arashi – Everything
      …Koi no ABO was good but it wasn’t spectacular. Better than Happy Birthday though and I do LOVE Labyrinth.
      Well…those are all the CDs/DVDs I liked…

      Comment by amaiyume — October 1, 2009 @ 6:36 pm | Reply

      • Yeah this year was a lovely time to be an Arashi fan lol.

        Akuma na koi was really great and Koi no ABO will have a special place in my heart because it got me interested in Johnnys as far as music goes.

        I’m not holding my breath for a winter album either. They’ve proved that they tour for no reason so uh why should this time be any different you know? ^_^;

        Comment by brandon — October 1, 2009 @ 8:06 pm

  3. I know!! So lucky!!!

    Akuma na Koi + Aoi Kisetsu = WIN!!
    Oh really? Then that must be a special song for you ^^

    …*sighs*…
    i hope at least one of my three favorite groups will release a CD before the end of the year…

    Comment by amaiyume — October 2, 2009 @ 2:52 am | Reply

    • Right? They’ve been doing some good music so I don’t really mind lol.

      I still haven’t heard Aoi Kisetsu yet, is that a NYC Boys song or just a YwBIS song because I was beginning to think they didn’t have any to themselves.

      I’m sure NEWS will have a release again before the year is up or atleast very close to the new year.

      Comment by brandon — October 2, 2009 @ 3:24 am | Reply

      • hahaha that’s true. I LOVE Everything (the song lol) so I’m not complaining ^^

        They don’t…although I really don’t nkow why. They only have Akuma na Koi and the other three songs (NYC, Dial Up and Aoi Kisetsu) are all NYC boys…nonetheless, I think it’s amazing. Personally I think it’s the best song on the single and should have been the A-side 🙂

        I hope so…although I wouldn’t be surprised if they didn’t…YamaPi does have his solo tour coming up so that will prevent him from any NEWS promotion so…

        Comment by amaiyume — October 2, 2009 @ 3:32 am

  4. Oh wow Aoi Kisetsu is a NYC Boys song too >_> it’s like YwBIS was tacked on at the last minute just because.

    Is his solo thing an entire tour? I thought it was just a few concerts.

    Comment by brandon — October 3, 2009 @ 10:01 am | Reply

    • hahaha yeah but it’s still an awesome song! LOL, that’s why Johnny owes them another single without NYC boys!!

      Well I’m not positive so I guess we’ll just have to wait for more info but I was under the impression that it was a tour rather than a few concerts…

      Comment by amaiyume — October 3, 2009 @ 8:28 pm | Reply

      • He does, Chinen and Yamada take too much attention away from the other guys.

        I’m not sure either. But Kanjani8 is getting another single so it’s not too late for the other groups!

        Comment by brandon — October 4, 2009 @ 12:04 am

  5. Very true…so get on it Johnny! and more B.I. Shadow next time please…

    Oh that’s great for them! If only I was a fan of theirs hahaha. Hopefully NEWS, Hey! Say! JUMP or Nakayama Yuma w/ B.I. Shadow will pump out SOMETHING before the year is over. Just one thing!!

    oh, and I forgot to mention up at my list of good things of JE this year, Tegomasu no Uta was awesome ^^

    Comment by amaiyume — October 4, 2009 @ 12:47 am | Reply

    • You don’t like Kanjani8 O_O they’re soooooo on crack all the time.

      I think that whoever makes these decisions about groups half regrets debuting them.

      You know I’ve NEVER heard a Tegomasu song.

      Comment by brandon — October 4, 2009 @ 6:10 pm | Reply

      • hahaha, not so much. They’re just…I dunno, I’m not much a fan of their style / voices.

        hahaha, maybe a little but it’s worth it!! We fans love them!!!
        Although debuting them does mean more work…which does take away from some groups. They should do a H!P kind of thing where single releases are sort of rotated between groups…it would be much more fair…

        REALLY?!!! But they’re awesome!!!!
        hahaha, I say that not only because Tegoshi and Massu are my favs in NEWS but they actually have good music…their album was better than NEWS’ last one…

        Comment by amaiyume — October 4, 2009 @ 6:49 pm

  6. I’ve actually only heard three of them sing. I like them on TV shows and the songs I have heard I like a lot.

    Yeah people talk about Hello Project a lot but uh, we always have something releasing. Always.

    Are they? Because they seemed kind of country lol. Their image I mean so I was staying away.

    Comment by brandon — October 5, 2009 @ 4:44 am | Reply

    • oh then that’s cool! They’re not for me but…I’m glad they have fans 😄

      That’s true! There’s like no dry month of releases…and really those big releases oly revolve around 3 groups…Johnny you have 11 I believe now…there really should not be any dry periods…

      Really? I guess Tanabata Matsuri is maybe a little…but their overall image isn’t country. Their album actually offers more variety than you might think from the singles. I know I was pleasantly surprised ^^

      Comment by amaiyume — October 5, 2009 @ 4:53 am | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: