Asia no Yoru ~Perfume~

August 19, 2009

What Should We Do Yabu? Where Should We Go Hikaru?

Filed under: Yabu Kota,Yaotome Hikaru — amaiyume @ 8:59 am
Tags: ,

So yeah, Yabu and Hikaru are kinda like their own little unit these days it seems. They’re always performing songs together [Tears and Smile, Born in The EARTH and Our Future with Daiki, etc.] and they’re back with another one! Their recent song is Can Do! Can Go! so let’s take a look shall we?!

Well actually they only sang that song for a little bit before jumping into Ultra Music Power. But from the little of it that they sung, it sounded cute and happy. I wonder if it was another song they wrote themselves…Well they were both good vocally so that made for a good performance of both songs. Not really much to say…Yabu looked great in particular. Although the color of his shirt dsitracted me because it kept looking like he wasn’t wearing a shirt…hehehe.

And that Johnny’s Junior who announced their upcoming tour dates was ultra cute!! Anyone know he is?!

Advertisements

11 Comments »

  1. The song is an old V6 song, and the junior who announced the concerts was Tanaka Juri (I think).

    Comment by L — August 19, 2009 @ 12:03 pm | Reply

    • oh hahaha, my bad 😄
      Thanks for the info!

      Comment by amaiyume — August 19, 2009 @ 6:54 pm | Reply

  2. apparently can do can go is an old junior song from back when the current johnnys were juniors.

    Comment by brandon — August 19, 2009 @ 2:07 pm | Reply

    • LOL, too bad I don’t know my old JE history 😄

      Comment by amaiyume — August 19, 2009 @ 6:54 pm | Reply

      • psh. me either.

        Comment by brandon — August 19, 2009 @ 11:33 pm

  3. Hah, now you think Juri is super cute, huh?! 😛 I’m so glad he looks nothing like Koki (Poor Koki…he didn’t get any of the good genes…)

    And I just found out Juri’s like five months older than me, so I can like him [; I thought he was around Shintaro’s age! Oh well~~

    Anyway, Can Do! Can Go! is a weird, weird title…well, Yabu is so freakin’ hot/cute [: It’s weird that his shirt makes him look like he’s not wearing a shirt, so I kept looking at his…um, nevermind [;

    Comment by aliceeinwonderland — August 22, 2009 @ 4:23 am | Reply

    • haha super kawaii!
      OMG, he’s Koki’s brother?! I feel like I knew that at one point but totally forgot 😄
      LMAO, I think Koki is attracitve when his hair doesn’t suck 😛

      hahaha, yay for you!! haha

      hahhaaha no need to finish that sentence because I totally know what you mean!!
      Thinking the same thing! 😄

      Comment by amaiyume — August 22, 2009 @ 6:57 am | Reply

  4. I know! Koki and him look totally different! Most of the time I forget, then I’m re-watching Junior performances and he talks about Koki, and I’m like, oh yeah, they’re brothers! (;
    Koki doesn’t even have hair…right?! I never pay attention to him. I think he’s ugly and I’m probably going to get killed by fangirls one day for saying that.

    Mhmm. (; I still feel like a perv tho…^^;;

    Comment by aliceeinwonderland — August 23, 2009 @ 2:44 am | Reply

    • so weird!!! But good I suppose. Maybe we’ll see Juri busting out sexy in a few years 😄
      haha, he sometimes does and….yeah…looks better when it’s close to his head 😛
      hahha you think he’s ugly?! well that’s okay!! LOL

      hehehehe, and that’s okay too 😄

      Comment by amaiyume — August 23, 2009 @ 8:05 am | Reply

  5. Juri’s already pretty cool even though he looks twelve. (; But he’s so darn cute! I love it when he raps! He’s really good at it, no wonder he gets rapping solos a lot.

    He’s going to be so hot when he grows up, it’s so obvious.

    Haha, that’s pretty surprising. Koki having hair. xD Haha, thanks. Cause I said that to one of my high school friend and she went crazy on me. ^^;;

    Comment by aliceeinwonderland — August 24, 2009 @ 3:32 am | Reply

    • so true!! He’s adorable!! One of my new favorite Juniors haha. He raps?! I MUST SEE THIS!!! hahaha

      I can’t wait to see…although he is pretty younger than me 😄

      LOL, hahhaaha Koki can be attractive but I guess it’s all a matter of personal taste 🙂

      Comment by amaiyume — August 24, 2009 @ 4:42 am | Reply


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Create a free website or blog at WordPress.com.

%d bloggers like this: